Kokią taktiką naudojau, kad į šias praktines Inception Marketing Intensive 2 dienų dirbtuves su Lietuvoje tuomet dar niekam nežinomu, tačiau išties puikiu pranešėju Eric Edmeades marketingo tema likus vos 2 dienoms iki renginio pardaviau dar 20 bilietų, skaityk įraše apie Business Freedom Evening renginį, kurį naudojome Eric žinomumo didinimui, pasitelkdami savo partnerius ir suteikdami jų klientams išskirtinę vertę.
Kalbant apie šį 2018.02.2-3 dienomis vykusį renginį taip pat verta paminėti, jog dalis žmonių (tiksliau net 15%) iš čia vėlgi konvertavo į tolesnius (ir gerokai brangesnius – 1000 eurų vertės) net 5 dienų mokymus Švedijoje. Tai ypač geras ženklas lektoriui, jo vertei “pasimatuoti”. Ypač visai naujoje rinkoje, kur pranešėjas dar neturi subūręs savo auditorijos, kaip buvo šiuo atveju. Įdomu, jog Ericas, pasiūlęs minėtus mokymus Švedijoje, netaikė jokių amerikietiškų ar agresyvių pardavimų skatinimo strategijų (kitaip tariant, jokio pitch fest); jis tiesiog per 5 minutes pristatė, apie ką planuoja po mėnesio vesti mokymus ir pakvietė visus norinčius juose dalyvauti. Klausimas: kodėl jokio pitch fest. Iš esmės todėl, jog pats Eric labiausiai pratęs dirbti su Skandinavijos šalimis, kur žmonės gana uždari, todėl tokios marktinginės taktikos ten apskritai retenybė. Šis pranešėjas per dvi Inception Marketing Intensive dienas paprasčiausiai sugebėjo suteikti klausytojams tiek vertės, jog nemaža dalis panoro įsigyti ir tolesnius jo mokymus.
Negalėčiau duoti geresnio patarimo organizatoriams nei šis: kviesk į savo renginį tokius lektorius, kurie tikrai geba pasiūlyti kokybiško, įtraukiančio turinio. Kviesk tokius kaip Ericas. Tik tada klausytojai gaus maksimalų pasitenkinimą, vertę ir skleis apie renginį pačią geriausią žinią. Arba tiesiog kviesk Ericą. Jeigu turėsi tokių minčių, mielai Tau pagelbėsiu. Susisiekime!
Na, o lektoriams nieko naujo nepasakysiu; tegaliu dar kartą pakartoti seną tiesą: nėra geresnio būdo burti savo auditoriją ir būti geidžiamam tarp renginių organizatorių, nei kad kokybiškas turinys. Auditorijai patikusį pranešėją organizatorius kvies ir vėl. Tuomet uždirbs lektorius, taip pat ir organizatorius, nes jam verta kviesti tokį pranešėją. Lektorius, kuris geba klausytojui suteikti tiek vertės, jog jam užtenka 5 minučių pristatyti savo tolesnius mokymus, kad klausytojai norėtų juos įsigyti, yra labiausiai vertinamas. Turinys ir tik kokybiškas turinys čia visuomet yra svarbiausia.