fbpx

BUSINESS FREEDOM EVENING

 

2018-ųjų vasarį numačiau suorganizuoti Lietuvoje tuomet dar niekuomet neviešėjusio verslininko, milijonieriaus ir pranešėjo Eric Edmeades praktines dviejų dienų dirbtuves Inception Marketing Intensive. Nors jau žinojau, kad Ericas – puikus, niekuomet nebuvau gyvai klausęsis jokio jo pranešimo. Todėl nusprendžiau nuvykti į kiek anksčiau vykusį jo seminarą Taline. Norėjau pats pamatyti ir išgirsti, kaip ir ką pasakoja Ericas. Be to, iš patirties žinojau, jog savo organizuojamame renginyje būti dėmesingu klausytoju man nepavyks; čia visuomet būni klientų aptarnavimo specialistas, ūkvedys ar dar kas nors, bet tikrai ne atidus dalyvis. Nepameluosiu sakydamas, jog Erico seminaras man nepaprastai patiko. Jis geba pirkaustyti dėmesį ir pateikti itin naudingą turinį nuo pirmos iki paskutines minutės. Taigi, su pakilia nuotaika grįžau namo laukti jo atvykstant į Vilnių. 
 
Likus 2 savaitėms iki numtyto renginio patikrinau skaičius. Jie nebuvo labai geri. Bilietai netirpo taip greitai, kaip esu pratęs. Ir tai buvo natūralu. Lietuvoje Erico tuomet dar niekas nežinojo, jis neturėjo savo klausytojų auditorijos. Turėjau kažką sugalvoti. Ir sugalvojau. Su Ericu sutarėme, jog jis į Lietuvą atvyks dvi dienos prieš numatytą Inception Marketing Intensive renginį ir ves panašaus pobūdžio, kelių valandų seminarą apie verslą ir jo vystymą. Čia susidūriau su nauju iššūkiu: ką daryti, kad į taip staiga sumanytą renginį ateitų žmonių. Nusprendžiau, jog renginys turėtų būti nemokamas. Tačiau tada kilo kitas klausimas: kaip įtikinti žmones ateiti į nemokamą renginį (ir dar niekam nežinomo pranešėjo). Juk itin dažnai apie nemokamus renginius galvojama kaip apie menkaverčius – kas gi nemokamai duoda gerą dalyką… Užduotis – nelengva, tačiau buvau tvirtai apsisprendęs ankstyvą Eric atvykimą panaudoti jo žinomumo didinimui. 
 
Taigi, dvi savaites prieš renginį su Ericu pradėjau ruoštis dar vienam, kuris vyks net anksčiau. Paskambinau maždaug 15 savo partnerių (lektorių, organizatorių) ir pateikiau jiems vertingą pasiūlymą – galimybę TIK savo klientų ratui išplatinti 50 eurų vertės nuolaidos kodą, įsigyjant bilietus į seminarą su Eric. Labai norėjau duoti vertės tiek partneriams, tiek ir jų klientams, todėl tinklapyje sukūriau tikrą penkiasdešimties eurų vertės produktą – Erico seminarą. Suvedus nuolaidos kodą jis tapdavo nemokamas. Dar daugiau, seminaras tapo ne tik nebe pigus ar menkavertis renginys, o atvirkščiai – tarsi išskirtinė privilegija. Žinoma, buvo galima ir pirkti bilietus tiems, kurie kodo neturėjo. Tokių irgi buvo keletas.  Kelis kartus per dieną atnaujindavau duomenis apie tai, kiek laisvų vietų dar liko. Viskas buvo tikra.
 
Per 2 savaites sulaukėme per 700 registracijų į Erico seminarą. Kaip tik tuo metu Lietuvoje siautė didžiulė gripo epidemija. Dėl šios priežasties nusprendžiau, jog prieš įsigyjant bilietus kiekvienas dalyvis privalo uždėti varnelę ties pasižadėjimu negalint dalyvauti seminare informuoti mus apie tai, kadangi vietų skaičius buvo ribotas. Labai stebėjomės tokiu atsakingu žmonių požiūriu – apie negalėjimą dalyvauti gavome per 100 laiškų; panašiai tiek neatvyko, bet nieko nepranešė. Taigi galiausiai iš daugiau nei 650 užsiregistavusiųjų atvyko apie 450. Tai buvo nepaprastai aukštas lankomumo rodiklis; ypač nemokamame edukaciniame renginyje. 
 
Šio kelių valandų netikėtai suorganizuoto seminaro tikslas – kad kuo daugiau žmonių sužinotų apie Ericą. Tik taip galėjome tikėtis parduoti daugiau bilietų į jo po poros dienų numatytas Inception Marketing Intensive dirbtuves, į kurias, beje, kaip tik likus 2 dienoms buvo parduota vos virš 100 bilietų. Po puikiai pavykusio seminaro turėjome tokius rezultatus: dar +20 bilietų nupirkta į būsimą renginį, išaugęs Eric Edmeades žinomumas Lietuvoje, pilnoje salėje suvoktas ir sukonstruotas jo kaip patikimo ir vertingo pranešėjo įvaizdis (instant credibility – juk susirinko pilna salė), be to puiki reklama per partnerius ir vertę jų klientams.
 
Vėliau šią strategiją perdaviau vienam savo klientui (Starfish Academy, kurie organnizavo edukacinį renginį “7 žingsniai, kaip išeiti į pensiją jaunam“). Strategija puikiai suveikė. Vadinasi, tai tikrai nebuvo vienkartinė sėkmė. Iš esmės, ją galima taikyti bet kokiam nemokamam renginiui komunikuoti, kadangi ypač aiškiai čia juntama pasiūlymo vertė. Ir aš pats mielai pasidalinčiau su savo 10 tūkst.+ kontaktų baze tokiais vertingais pasiūlymais. Jeigu norėsi pasinadoti mano naujienlaiškių siuntimo paslauga, drąsiai kreipkis.
 
Kreipkis ir jeigu norėsi pasikviesti Eric Edmeades į savo renginį.
 
 
 
P.S. Kaip galiausiai pavyko Inception Marketing Intensive renginys bei šios istorijos tęsinys – kitame įraše.  

© 2019 Darius Jonauskas